ביטוח טיפולי שיניים

עושים ביטוח טיפולי שיניים

ישנה נטייה אצל רבים מהאנשים לא למהר עם טיפולי שיניים. רק כאשר מגיע מצב של חוסר ברירה כאשר הכאבים בלתי נסבלים אז הם פונים לרופא השיניים במטרה לטפל, ולרוב מגלים שמחירי הטיפול אינם זולים כל וכלל. ישנו פתרון שרבים כלל לא מודעים לקיומו והוא ביטוח טיפולי שיננים אותו ניתן לרכוש אצל חברות הביטוח המוכרות. אפשר להניח שכמעט לכל אדם ישנו ביטוח כל שהוא, בין אם מדובר בביטוח חיים, ביטוח לרכב או לדירה, אנשים לא רוצים לקחת את הסיכון אשר כרוך בהוצאה כספית גדולה מאוד באופן פתאומי. בדיוק אותו הדבר לגבי ביטוח טיפולי שיניים, כאשר זה מגיע, מדובר פעמים רבות בהוצאה כספית של אלפי ועשרות אלפי שקלים שקשה מאוד להוציא אותה באופן פתאומי.

מהו ביטוח טיפולי שיניים?

תחום ביטוחי השיניים הוא תחום רחב למדי. ישנם סוגים רבים של ביטוחים המשתנים בתנאים שלהם בין חברת ביטוח אחת לשנייה. עם זאת, ישנם מספר סוגים עיקריים של ביטוחים בתחום רפואת השיניים:

  • ביטוח שיניים מורחב – הביטוח המקיף ביותר המוצע על ידי חברות הביטוח, הכולל סוגים שונים של טיפולים משמרים במרפאות שיניים וכן ניתוחים וטיפולים בחניכים.
  • ביטוח שיניים מקיף – פוליסה הכוללת את מרבית הטיפולים והביקורים אצל רופא השיניים כמו גשרים, תותבות, כתרים, טיפולים שונים בחניכיים ועוד.
  • ביטוח שיניים פרוטטי – ביטוח המבטח בעיקר פעולות הקשורות לשיקום הפה שלרוב יקרות מאוד.

חשוב לשים לב כי הפוליסות לא מכסות פעולות שאינן רפואיות אלא לצרכים אסתטיים נטו כמו ציפויי חרסינה, הלבנה של השיניים, אח החלפת כתרים שאינם לצורך רפואי.

ביטוח טיפולי שיניים

איזה כיסוי ביטוחי מומלץ לבחור?

כמובן שאין תשובה ברורה לשאלה הזאת, כמו בביטוח רכב, ישנם אנשים הבוחרים לעשות לרכב רק ביטוח מקיף ולוותר על ביטוח של צד ג', ובכך נוטלים סיכון מסוים. גם ההחלטה על סוג הביטוח משתנה מאדם לאדם ותלוי בצרכים המשתנים שלו וביכולות הכלכליות. עם זאת, כל פוליסה שתבחרו, חשוב מאוד לבדוק היטב את התנאים שלה, לבדוק מה היא כוללת ומה לא, מה גובה ההשתתפות העצמית הנדרשת במקרה של סכומים גבוהים וכן על זה הדרך. כמו כן חשוב להשוות בין הצעות חברות הביטוח השונות, יכולים להיות פערים משמעותיים מאוד בתשלומים שדורשות החברות השונות שלאורך הזמן יכולים להיות פערים גדולים מאוד. בנוסף, חשוב לברר לגבי האמינות של חברת הביטוח, האם היא מערימה בעיות כאשר נדרשים לקבל החזר כספי או שהיא נחשבת לחברה אמינה שעונה במהירות ובקלות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה