הוזלת ביטוח חיים

עובדים על הוזלת ביטוח חיים

בניגוד למה שנהוג לחשוב, פרמיה חודשית נמוכה יותר על פוליסה של ביטוח חיים לא בהכרח פוגעת בהיקף או סוג הכיסויים. למעשה, היום אפשר לנצל את התחרות בין חברות הביטוח על מנת לבצע הוזלת ביטוח חיים באופן מיידי ובלי שאף אחד מהתנאים ייפגע. אבל בשביל לעשות את זה, צריך לדעת מה ההבדל בין סוגי הביטוחים ולהתמקד בפרמטרים הרלוונטיים לטובת הוזלת המחיר.

ראשית, שווה לעקוב אחר תשלומי ביטוח החיים באמצעות הדוחות ששולחת חברת הביטוח מדי חודש או שנה. במקביל, כדאי לברר על מבצעים והטבות שחברות הביטוח מציעות ללקוחות חדשים או קיימים. ברוב המקרים, שיחת טלפון קצרה עם נציגים של חברת ביטוח מסוימת אמורה להספיק על מנת לבצע הוזלת ביטוח חיים בצורה משמעותית.

הוזלת ביטוח חיים

על מה מוותרים בפוליסה של ביטוח חיים?

הוזלת ביטוח חיים יכולה גם להתבצע מול אותה חברת ביטוח, בלי שיהיה צורך להחליף חברה אלא רק באמצעות עדכון של הפוליסה. במקרים כאלה, יש צורך לשנות את הכיסויים המופיעים בפוליסה ולדרוש תמורת זה תשלום של פרמיה נמוכה יותר. אם חברת הביטוח מתאימה את היקף הכיסוי וסוג הפוליסה לצרכים המעודכנים של הלקוח, המשמעות של זה תהיה בדרך כלל הוזלת ביטוח חיים בטווח הקצר והארוך.

מנגד, יש סעיפים או כיסויים שלא מומלץ לוותר עליהם גם תמורת הוזלת ביטוח חיים. אם למשל רוכשים פוליסת ריסק שבה התשלום החודשי משמש לביטוח מפני סיכון מוות או מוות ונכות, צריך לבדוק האם מדובר בפוליסה שכוללת פרנסה בעת זקנה או את ביטוח החיים למשכנתא. מנגד, בביטוח מעורב שכולל מענה לסיכוני מוות, נכות וזקנה, יש יותר מקום לגמישות וגם תחרות בין חברות הביטוח.

איך גורמים להוזלת ביטוח חיים?

בסופו של דבר, המטרה של הוזלת ביטוח חיים היא לנצל את התחרות בין החברות. מבוטחים שמודעים לזכויות שלהם, עוקבים אחר מדדי השירות של משרד האוצר ונשארים עם אצבע על הדופק בכל הנוגע לתשלום הפרמיה החודשית והשנתית, יצליחו בסיכוי גבוה יותר להשיג הוזלת ביטוח חיים. בטווח הארוך, גם חיסכון של עשרות שקלים בחודש מצטבר לסכום משמעותי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה