הלוואה מחברת ביטוח

לוקחים הלוואה מחברת ביטוח

עד השנים האחרונות כדי לקבל הלוואה היינו בדרך כלל פונים אל הבנק לטובת קבלת ההלוואה אולם בעקבות הרפורמה שחלה בנושא ההלוואות, ניתן כיום לקבל הלוואות מחברות חוץ בנקאיות יותר בקלות ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. כך למשל הלוואה מחברת ביטוח שבעבר לא היינו מעלים על דעתנו שאפשרית וכיום ניתן בהחלט לקבל הלוואה מסוג זה והיא אפילו מומלצת מבחינת תנאי ואפשרויות.

הלוואה מהבנק או מחברת הביטוח?

הבנק אולי הגוף שאנחנו הכי סומכים עליו שמנהל את החשבון והכסף שלנו ולכן כאשר נרצה הלוואה אנשים רבים יפנו תחילה אל הבנק. אבל אם תחשבו על זה רגע לעומק ותבחנו את האופציות השונות תגלו שהבנק בדרך כלל יהיה יותר קשוח וקשה אתכם בנוגע לתנאי הקבלה של ההלוואה וכן לתנאי ההחזר שלה. לכן כאשר אתם בוחנים אפשרויות לנטילת הלוואה וחושבים שהבנק היא האופציה היחידה שלכם תחשבו שוב. לצד כמה סוגים שונים של חברות וגופים חוץ בנקאיים המעניקים הלוואות כחוק ואפילו בתנאים אטרקטיביים כדאי לבחון את האפשרות לקבל הלוואה מחברת הביטוח.

הלוואה מחברת ביטוח

מי יכול לקבל הלוואה מחברת הביטוח?

כל אדם למעשה יכול להגיש בקשה לקבלת הלוואה מחברת הביטוח. תוכלו לבקש הלוואה מחברת הביטוח כגוף חוץ בנקאי, הלוואה חוץ בנקאית רגילה בתנאים נוחים ובהתאם לדירוג האשראי שלכם ואולי ערבויות שתצטרכו להציג (לא תמיד צריך). כמו כן אם יש לכם פנסיה או ביטוח בפיקדון המופקד לכם בכל חודש מתלוש השכר שלכם (או שאתם מפקידים לעצמכם כעצמאיים) תוכלו להשתמש בפיקדון זה כביטחון/ערבות עבור ההלוואה שאתם מבקשים. כך תוכלו להבטיח לעצמכם גם תנאי הלוואה אטרקטיביים עם החזר חודשי נוח, פריסת תשלומים נוחה וכמובן ריבית אטרקטיבית.

איך נוכל לבקש הלוואה מחברת הביטוח?

ראשית חשבו מראש על הסכום שאתם צריכים עבור ההלוואה. לעתים כדאי יהיה לקחת הלוואה מעט גדולה יותר כדי לשים חלק מכספי ההלוואה בצד לטובת תקופת ההחזר הראשונית וכך לעבור אותה בצורה חלקה ונעימה יותר. אז לאחר שהחלטתם מה גודל ההלוואה שתצטרכו פנו אל חברת הביטוח והמציאו לה את המסמכים המבוקשים, מטרת ההלוואה ומלאו את הפרטים הנדרשים כדי להתקדם בהליך.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה