השוואת ביטוח בריאות

השוואת ביטוחי בריאות

בחירה נכונה של ביטוח בריאות חייבת להתבצע רק אחרי השוואה מבוססת ויסודית. בשביל לבצע השוואה כזו, יש להבין מה המשמעות של ביטוח בריאות פרטי בהשוואה לביטוח בריאות ממלכתי ולשירותי הבריאות הנוספים: בעוד סל הבריאות הממלכתי ניתן על פי החוק לכל תושב בישראל והתמורה עבורו נגבית בהתאם לגובה ההכנסה, שירותי הבריאות הנוספים ניתנים על ידי קופות החולים בצורה וולונטרית.

גם ביטוח בריאות פרטי הוא וולונטרי, אך מי שמציע אותו הן חברות ביטוח מסחריות. כפועל יוצא מכך, יש לקהל היעד והלקוחות יותר אפשרויות בחירה וגם כוח מיקוח משמעותי. מכאן והלאה, כל שנותר הוא להשתמש בכוח המיקוח הזה ולתרום את התחרות בין חברות הביטוח לטובתו של הצרכן.

השוואת ביטוח בריאות

כך מבצעים השוואת ביטוח בריאות

השוואת ביטוח בריאות צריכה להתבצע בראש ובראשונה על פי הצרכים של המבוטח. כאשר ניגשים לבחור ביטוח בריאות פרטי, מנסים להגדיר באופן עצמאי את הצרכים הרפואיים לטווח הקצר והארוך. בשביל לקבל מושג טוב יותר בשאלה איך הצרכים האלה ייראו, אפשר למשל לקחת בחשבון פרמטרים כגון גיל, מצב בריאותי, מחלות רקע במשפחה, סוג התעסוקה וכן הלאה.

שנית, ביטוח בריאות פרטי בוחרים על פי תנאי הפוליסה ולפי הפרמיה. כאן יש להבחין בין פרמיה חודשית, ממוצעת ומצטברת וכדאי גם להיכנס לעובי הקורה כדי לבדוק פרטים על השתתפות עצמית, דמי ביטול הפוליסה ועוד. זה אולי נראה מסובך, אך שיחה קצרה עם סוכן ביטוח או חיפוש מידע באתרי האינטרנט של החברות המובילות יכולים לסייע.

ביטוח בריאות פרטי – היתרונות

בחירה נכונה של ביטוח בריאות פרטי אמורה לגלם בתוכה את כל היתרונות שלו ביחס לסל הבריאות הממלכתי ולשירותי הבריאות הנוספים. אם בוחרים בצורה נכונה ביטוח כזה, אפשר למשל לקצר זמני המתנה ולפגוש מהר יותר רופא מומחה. כמו כן, ביטוח כזה יכול להשלים את הכיסויים הקיימים בשירותי הבריאות הנוספים מבחינת ניתוחים בארץ ובחו"ל, השתלות וכן הלאה.

השוואת ביטוח בריאות מכל סוג אפשר לבצע באופן עצמאי ובליווי אנשי מקצוע. אבל בסופו של דבר, ההחלטה היא אישית ומבוססת ידע.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה