כמה עולה ביטוח חיים ?

בודקים כמה עולה ביטוח חיים

יש מספר פרמטרים פחות או יותר אובייקטיביים שקובעים כמה עולה ביטוח חיים. אבל עוד לפני שנוגעים בפרמטרים האלה, צריך לוודא שמבססים את ההשוואה על פי אותו סוג פרמיה. בפועל, אפשר למשל לבחור השוואה בין פרמיה שמשתנה כל שנה או פרמיה שמשתנה כל 5 שנים. אז אם רוצים שהתוצאות של ההשוואה יהיו אמינות ומבוססות, יש לוודא שגם סוג הפרמיה זהה בכל אחת מהאפשרויות.

באופן עקרוני, הפרמטר העיקרי שקובע כמה עולה ביטוח חיים הוא כמובן פרטי המבוטח. באמצעות פרטי המבוטח חברת הביטוח יכולה לדעת מה רמת הסיכון שהיא לוקחת על עצמה, ולקבוע את הפרמיה בהתאם: אם הסיכון גבוה, הפרמיה תעלה. בסיכון נמוך, הפרמיה תרד.

כמה עולה ביטוח חיים

כך פרטי המבוטח קובעים כמה עולה ביטוח חיים

אפשר גם להיכנס לעובי הקורה ולבדוק כיצד כל נתון בפרטי המבוטח קובע כמה עולה ביטוח חיים. ראשית, יש לציין את תאריך הלידה ואת הגיל. באמצעות הגיל יכולה חברת הביטוח לדעת מה הסיכוי לכך שהיא תידרש להעביר את התגמולים, מהם הסיכונים ומה דרגת הפרמיה שאמורה לכסות אותם. בשביל לקבוע את הגיל, המבוטח נדרש למסור מידע על תאריך הלידה וחברת הביטוח מאמתת את זה עם תעודת הזהות.

שנית, יש הבדל בין מחיר ביטוח חיים לגברים ונשים. גם פה, חישובי אקטואריה שונים של חברת הביטוח יוצאים מנקודת הנחה שהסיכון עבור גברים לא זהה לסיכון עבור נשים. אז בשביל לדעת כמה עולה ביטוח חיים, אי אפשר להסתפק בהשוואה כללית וצריך לבדוק כל מקרה לגופו.

חברת הביטוח קובעת את המחיר של הפרמיה עבור ביטוח חיים לפי השאלה האם המבוטח מעשן. במידה והמבוטח מעשן, הפרמיה החודשית עבור הביטוח צפויה לזנק משמעותית. במקביל, חברת הביטוח גם דורשת מכל מועמד לביטוח חיים לעבור תהליך חיתום ולהצהיר על מחלות רקע, בעיות רפואיות, גנטיקה במשפחה וכן הלאה.

לבסוף, השאלה כמה עולה ביטוח חיים תלויה בסכום הביטוח המבוקש ותקופת הביטוח המבוקשת בשנים. ככל שהסכום גבוה יותר והתקופה ארוכה, כך הפרמיה יכולה להשתנות ולהגיע לפערים של עשרות אחוזים.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה