מחשבון ביטוח חיים

בודקים עם מחשבון ביטוח חיים

הצעת מחיר על ביטוח חיים כוללת בתוכה התייחסות לשורה ארוכה של פרמטרים. עם זאת, אפשר גם להשתמש בכלי מהסוג של מחשבון ביטוח חיים כדי לדעת פחות או יותר למה צריך להיערך. ברוב המקרים, זה בדיוק מה שעושה ציבור נוטלי הלוואות המשכנתא, כל מי שרוצה להחליף פוליסה של ביטוח חיים בפוליסה משתלמת יותר וגם אנשים שעדיין לא הגיעו לגיל פרישה מעבודה אך מעוניינים בביטוח חיים זול שיגן עליהם ועל המוטבים שלהם במקרים של נכות או חלילה מוות.

באופן כללי, המחיר של ביטוח חיים מחושב בראש ובראשונה לפי ההפרש בין תאריך הלידה של המבוטח לבין מועד ביצוע ההשוואה במחשבון. החישוב מבוצע בשנים שלמות, אך שישה חודשים ויום ומעלה מתאריך יום ההולדת האחרון של המבוטח בדרך כלל כבר יוסיפו לגיל שלו שנה שלמה. עם הנתונים האלה, אפשר להתקדם לשימוש יעיל יותר בכלי מהסוג של מחשבון ביטוח חיים.

מחשבון ביטוח חיים

איך משתמשים בכלי של מחשבון ביטוח חיים?

הזמנת הנתונים אל מחשבון ביטוח חיים לא אמורה לחייב את המבוטח או את חברת הביטוח. יתרה על כך, כלל לא בטוח שהמחיר שיופיע בסיום החישוב הוא אכן זה שיגולם בתוך הצעת המחיר שהמבוטח יקבל מהחברה. למחיר הניטרלי שמופיע במחשבון צריך להוסיף עוד שורה ארוכה של מגבלות, תקנות, מבצעים והטבות ולכן הכי חשוב לבחון כל מקרה לגופו.

אבל בכל זאת, אפשר למשל להתרשם מכך שבמסגרת השוואה בין תעריפי ביטוח חיים יש משמעות לשאלה האם מדובר על פרמיה קבועה או על פרמיה שמשתנה כל שנה. בהמשך, צריך להזין כאמור את תאריך הלידה ואת המין. לאחר מכן, מוסרים פרטים לגבי עישון ומזינים גם את סכום הביטוח המבוקש. אם  מוסיפים לזה את תקופת הביטוח המבוקשת בשנים, מקבלים אינדיקציה פחות או יותר מלאה לעלות של ביטוח החיים.

לסיכום, מחשבון ביטוח חיים הוא כלי שאותו כדאי לצרף למערכת השיקולים לקראת בחירת הפוליסה המתאימה והמשתלמת ביותר. אחרי שמשתמשים בכלי הזה, מקבלים נתון שאיתו אפשר להתמקח עם חברות הביטוח השונות ולחסוך בהוצאות ועלויות מיותרות.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהרה